شب نما

شب نما

بخوان دعای فرج را که با طلوع سحر
به روی بال ملائک بهار می آید
بخوان دعای فرج را به صد هزار امید
که آن قرار دل بی قرار می آید


برای شادی روح همه شهدا صلوات بفرستید

پیام های کوتاه
  • ۲۴ مرداد ۹۶ , ۰۹:۱۲
    خدا
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ آبان ۹۶، ۱۲:۲۶ - Hossein MK
    احسنت
  • ۲۹ شهریور ۹۶، ۲۲:۲۱ - Hossein MK
    عالی
پیوندهای روزانه

خودم ازدست خودم آه خدا خسته شدم

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ

من از این نفس ، از این بی سر پا خسته شدم

خودم ازدست خودم آه خدا خسته شدم

اینکه هر روز بیایم تو مرا عفو کنی

بروم باز خطا پشت خطا خسته شدم

من از این چشم که جز تو همه را می بیند

از همین کوری و این  منظره ها خسته شدم

به همه وعده جبران محبت دادم

جزتو ای خوب... از این رسم وفا خسته شدم

لا اقل کاش دمی شکر گذارت بودم

من از این لال زبانی به خدا خسته شدم

ای که ناگفته همه حاجت ما رادادی

قسمتم کن بروم کرببلا خسته شدم

موسی علمیرادی

۹۶/۰۶/۲۴
شب نما ...

نظرات  (۲)

زیبا بود واقعا
خودم از دست خودم خسته شدم
پاسخ:
سلام خسته نباشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی